Analiza tranzacţională in comunicarea didactică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
958 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 15:06
SM ISO690:2012
CRĂCIUN, Claudia. Analiza tranzacţională in comunicarea didactică. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 98-103. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251

Analiza tranzacţională in comunicarea didactică

Pag. 98-103

Crăciun Claudia
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2014


Rezumat

Activitatea didactică include organic comunicarea dintre cadrul didactic şi student/masterand. Eficienţa acestei comunicări depinde, în mare măsură, de corelarea stărilor de spirit ale pedagogului şi discipolului conform sistemului PAC (Părinte, Adult, Copil). Doar adecvarea raportului comunicativ dintre ei conform analizei tranzacţionale permite asigurarea unei instruiri eficiente.

Didactic activity organically includes the communication between the teacher and the student/master course student. The efficiency of this communication, to a great extent, depends on the correlation of the teacher`s and his pupil`s state of mind according to the PAC system (Parent, Adult, Child). Only the adequacy of the communicative relation between them, according to transactional analysis, gives the possibility to ensure efficient teaching.

Cuvinte-cheie
Analiza tranzacţională in comunicarea didactică