Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1266 105 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 13:42 |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Marcel, BÎLICI, Nadejda, PRUTEANU, Maria. Stilul autonom de învăţare – expresie a concepţiei moderne în educaţie. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 2(14), pp. 393-398. ISSN 1857-1719. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu” | ||||||
Numărul 2(14) / 2013 / ISSN 1857-1719 | ||||||
|
||||||
Pag. 393-398 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune diverse definiții ale conceptului de autonomie a învățării, realizând clar distincția dintre acest concept și cel de învățare autonomă. Noțiunea de autonomie presupune capacitatea utilizatorului de a stabili propriile reguli, de a identifica modalitățile eficente propriide studiere a unei limbi, de a stabili arealul tematic în concordanță cu aspectul motivațional al învățării. Stilul autonom de învățare presupune cunoașterea stilului individual de învățare a utilizatorului și armonizarea acestuia cu stilul individual de predare a profesorului. Informațiile necesare realizării acestei activități didactice vor fi colectate din chestionarele efectuate de ambele părți implicate în procesul de indtruire. Interpretarea sadecvată a datelor obținute este un fundament pentreu elaborarea discursului didactic. |
||||||
|