Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1041 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-08-26 22:41 |
SM ISO690:2012 LACUSTA, Victor, SAVOCIKIN, Rita, CEREŞ, Victoria, GÎLEA, Angela, ŞINCARENCO, Irina. Trainingul cognitiv la persoanele cu edentaţie parţială şi dereglări cognitive. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 1(14), pp. 168-174. ISSN 1857-1719. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu” | ||||||
Numărul 1(14) / 2013 / ISSN 1857-1719 | ||||||
|
||||||
Pag. 168-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt elucidate principiile de aplicare a trainingului cognitiv-motor în scopul corecţiei dereglărilor atenţiei vizual-spaţiale (concentrarea, productivitatea, viteza de prelucrare a informaţiei) şi memoriei de lucru la persoane cu edentaţie parţială. S-a demonstrat că pentru sporirea eficienţei corecţiei dereglărilor cognitive fiecare pacient este supus trainingului cognitiv-miorelaxant sau cognitiv-miotonizant în funcţie de dinamica indicilor memoriei sub influenţa probei masticatorii. Sunt sistematizate metodele de bază pentru antrenarea atenţiei şi memoriei la persoane cu edentaţie parţială. |
||||||
|