Repere conceptuale privind activitatea de marketing a farmaciei de acces public
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1116 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 10:34
SM ISO690:2012
BRUMĂREL, Mihail, IURESCO, Tatiana. Repere conceptuale privind activitatea de marketing a farmaciei de acces public . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 1(14), pp. 322-326. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(14) / 2013 / ISSN 1857-1719

Repere conceptuale privind activitatea de marketing a farmaciei de acces public

Pag. 322-326

Brumărel Mihail, Iuresco Tatiana
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 23 ianuarie 2014


Rezumat

Obiectivul de marketing al firmei farmaceutice este elaborarea şi implementarea unui sistem competitiv de satisfacere a consumatorului, astfel apare tendinţa de asociere între oferta de bunuri şi cea de servicii; aceasta apare pentru că producătorii bunurilor folosesc diversificarea serviciilor asociate bunurilor ca o strategie de a depăşi concurenţa, pentru a cuceri sau a se menţine pe piaţa farmaceutică. Profesia de farmacist este una de prestare a serviciilor, deşi deseori farmaciile sunt asociate doar cu medicamentele. În această ordine de idei, se evidenţiază oportunitatea de a optimiza accesul la serviciile farmaceutice şi a elabora principii de aplicare a marketingului etico-social orientat în farmacia de acces public pentru eficientizarea asistenţei farmaceutice.

Pharmaceutical company's marketing objective is the development and implementation of a competitive consumer satisfaction system, so the tendency of association between the supply of goods and services appears; it appears because producers use real property related diversification as a strategy to overcome the competition, to conquer or to keep them on the pharmaceutical market. Profession of pharmacy is one of service provision, though pharmacies are often associated only with drugs. In this connection, it highlights the opportunity to optimize access to pharmaceutical services and to develop principles for the implementation of socio-ethical oriented marketing in public access pharmacy to streamline pharmaceutical assistance.