Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1116 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 10:34 |
SM ISO690:2012 BRUMĂREL, Mihail, IURESCO, Tatiana. Repere conceptuale privind activitatea de marketing a farmaciei de acces public
. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 1(14), pp. 322-326. ISSN 1857-1719. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu” | ||||||
Numărul 1(14) / 2013 / ISSN 1857-1719 | ||||||
|
||||||
Pag. 322-326 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Obiectivul de marketing al firmei farmaceutice este elaborarea şi implementarea unui sistem competitiv de satisfacere a consumatorului, astfel apare tendinţa de asociere între oferta de bunuri şi cea de servicii; aceasta apare pentru că producătorii bunurilor folosesc diversificarea serviciilor asociate bunurilor ca o strategie de a depăşi concurenţa, pentru a cuceri sau a se menţine pe piaţa farmaceutică. Profesia de farmacist este una de prestare a serviciilor, deşi deseori farmaciile sunt asociate doar cu medicamentele. În această ordine de idei, se evidenţiază oportunitatea de a optimiza accesul la serviciile farmaceutice şi a elabora principii de aplicare a marketingului etico-social orientat în farmacia de acces public pentru eficientizarea asistenţei farmaceutice. |
||||||
|