Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
844 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 21:13 |
SM ISO690:2012 DOGOTARI, Liliana, CHIŢAN, Elena. Analiza de marketing a medicamentelor utilizate în tratamentul diabetului zaharat. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 1(14), pp. 339-343. ISSN 1857-1719. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu” | ||||||
Numărul 1(14) / 2013 / ISSN 1857-1719 | ||||||
|
||||||
Pag. 339-343 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Piaţa de medicamente din republica noastră este saturată cu preparate medicamentoase antidiabetice şi în majoritate o alcătuiesc produsele medicamentoase de import. Accesibilitatea fizică a produselor utilizate în tratamentul diabetului zaharat reprezintă 54,28 %, iar accesibilitatea economică a medicamentelor stimulatoare de secreţie de insulină - costul minim 923,75 lei şi maxim – 1003,89 lei, preparatele ce cresc sensibilitatea la insulină - costul minim alcătuieşte 920,67 lei şi maxim – 1063,57 lei. Cererea de medicamente antidiabetice utilizate este parţial satisfăcută. |
||||||
|