Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 22:16 |
SM ISO690:2012 BODAREV, Lilia. Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci. In: BiblioScientia, 2013, nr. 9, pp. 59-62. ISSN 1857-2278. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
BiblioScientia | ||||||
Numărul 9 / 2013 / ISSN 1857-2278 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema centrală a oricărei instituţii infodocumentare este cea a formării şi dezvoltării de competenţe a personalului ce activează. Formarea iniţială a cadrelor din Serviciile de Referinţă în baza standardelor profesionale presupune dezvoltarea competenţei comunicative necesare pentru integrarea profesională optimă. Aptitudinile comunicaţionale reprezintă nucleul competenţelor de asistenţă informaţională a beneficiarului. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicarea umană, comunicarea verbală, cultura comunicării, comunicarea infodocumentară |
||||||
|