Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
761 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 22:16
SM ISO690:2012
BODAREV, Lilia. Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci. In: BiblioScientia, 2013, nr. 9, pp. 59-62. ISSN 1857-2278.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
BiblioScientia
Numărul 9 / 2013 / ISSN 1857-2278

Comunicarea verbală – factor de reuşită al serviciilor de referinţă în biblioteci

Pag. 59-62

Bodarev Lilia
 
Biblioteca Ştiinţifică Centrală „A. Lupan“ a AȘM, IP
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2014


Rezumat

Problema centrală a oricărei instituţii infodocumentare este cea a formării şi dezvoltării de competenţe a personalului ce activează. Formarea iniţială a cadrelor din Serviciile de Referinţă în baza standardelor profesionale presupune dezvoltarea competenţei comunicative necesare pentru integrarea profesională optimă. Aptitudinile comunicaţionale reprezintă nucleul competenţelor de asistenţă informaţională a beneficiarului.

The main problem of each info-documentary institute is formation and development of the competence of working staff. The initial formation of staff from the Reference Service based on professional standards presupposes development of communicative competence which is necessary for an optimal professional integration. Communicative aptitudes represent the nucleus of competence of the user’s assistance.

Cuvinte-cheie
comunicarea umană, comunicarea verbală, cultura comunicării,

comunicarea infodocumentară