Formarea continuă – imperativ al carierei didactice în societatea cunoaşterii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
878 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-21 07:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (429)
Educație (14311)
SM ISO690:2012
BUTNARU (SANDACHE), Cristina. Formarea continuă – imperativ al carierei didactice în societatea cunoaşterii. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 4(40), pp. 74-80. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(40) / 2013 / ISSN 1811-5470

Formarea continuă – imperativ al carierei didactice în societatea cunoaşterii
CZU: 371.13

Pag. 74-80

Butnaru (Sandache) Cristina12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Colegiul Național „Costache Negri”,Galați
 
 
Disponibil în IBN: 15 ianuarie 2014


Rezumat

În domeniul educaţiei, formarea continuă se impune cu prioritate, deoarece evoluţia socială atrage dezvoltarea ştiinţifică şi schimbarea caracteristicilor generaţiilor de elevi. Totodată, formarea continuă a cadrelor didactice necesită înnoiri în acord cu progresul tehnologic. Articolul conţine argumente ale formării continue ca imperativ şi o descriere teoretică a sistemelor actuale de furnizare a cursurilor.

In education, continuing training must be a priority, because social evolution attract scientific development and changing characteristics of students. However, continuing teachers training need innovations in line with technological progress. This paper contains arguments of continuing training as an imperative and a theoretical description of the current systems for providing courses.

Cuvinte-cheie
formare continuă, evoluţie,

e-learning, blended-learning