Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 15:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016.046 (7) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 IFTEMIE, Nicoleta. Valoarea paradigmatică socială a curriculumului pentru învăţământul superior. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 43-47. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.016.046 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul studiului prezent este de a demonstra prezenţa fundalului axiologic al curriculumului, precum şi lansarea unor interogaţii asupra unor câmpuri tematice din perspectiva socială. Abordarea paradigmelor eficienţei sociale şi a reconstrucţiei sociale, specificul curriculumului centrat pe mediul social al educatului au servit drept puncte de sprijin în interpretarea valorii paradigmatice sociale a curriculumului în învăţământul superior. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigma eficienţei sociale, paradigma reconstrucţiei sociale, curriculum centrat pe mediul social al educatului, dimensiunea socială a învăţământului superior |
||||||
|