Proiectarea şedinţelor cu părinţii din perspectiva educaţiei integrale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1679 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 10:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.262 (50)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Proiectarea şedinţelor cu părinţii din perspectiva educaţiei integrale. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 72-78. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470

Proiectarea şedinţelor cu părinţii din perspectiva educaţiei integrale
CZU: 37.018.262

Pag. 72-78

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul prezintă strategii de proiectare a şedinţelor cu părinţii din perspectivă constructivistă. Activitatea dirigintelui reprezintă una dintre paradigmele educaţiei integrale, realizându-se prin organizarea activităţilor cu părinţii, coordonate de diriginte. Proiectarea constructivistă identifică soluţii la problemele existente în clasă prin modelul constructivist ACERA.

L’article envisage des stratégies de projection des activités avec les parents de la perspective constructiviste. L’activité du professeur principal représente l’un des paradigmes de l’éducation intégrale, en organisant des activités avec les parents, coordonné par le professeur principal. La projection constructiviste identifie des solutions aux problèmes existants dans la classe par le modèle constructiviste ACERA.

Cuvinte-cheie
paradigmă, educaţie integrală, părinte, elev, şedinţă, descoperire,

constructivism