Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1679 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 10:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262 (50) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Proiectarea şedinţelor cu părinţii din perspectiva educaţiei integrale. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 72-78. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262 | ||||||
Pag. 72-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă strategii de proiectare a şedinţelor cu părinţii din perspectivă constructivistă. Activitatea dirigintelui reprezintă una dintre paradigmele educaţiei integrale, realizându-se prin organizarea activităţilor cu părinţii, coordonate de diriginte. Proiectarea constructivistă identifică soluţii la problemele existente în clasă prin modelul constructivist ACERA. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigmă, educaţie integrală, părinte, elev, şedinţă, descoperire, constructivism |
||||||
|