Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor educaţiei literar-artistice în gimnaziu şi liceu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
866 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-06 20:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (467)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
ŢÂMPĂU, Victor. Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor educaţiei literar-artistice în gimnaziu şi liceu. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 27-32. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470

Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor educaţiei literar-artistice în gimnaziu şi liceu
CZU: 37.013

Pag. 27-32

Ţâmpău Victor
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul prezintă axiologia şi domeniile obiectivelor educaţiei literar-artistice la nivelurile cognitiv, psihomotor, atitudinal. Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor ELA include componenta teoretică şi cea metodologică cu principii, condiţii, factori care îl fac aplicabil şi funcţional pentru profesor.

The article presents the axiology and domains of literary – artistic education (LAE) objectives at the cognitive, psychomotor, attitude levels. The LAE values` national and european integration model includes theoretical and methodological components with principles conditions and factors applicable and functional for teachers and pupils.

Cuvinte-cheie
valori literar-artistice, conştiinţa europenismului, univers valoric propriu, timp şi spaţiu axiologic, valori naţionale