Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1142 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 19:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4263) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Metacogniţia – componentă constructivă a competenţei de cunoaştere ştiinţifică. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 20-26. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul asupra metacogniţiei implică preocupări pentru calitatea activităţii umane în general şi a activităţii educaţionale a elevului în mod special. Numeroase cercetări din domeniul psihologiei educaţiei aduc dovezi pertinente privind rolul-cheie al proceselor metacognitive în asigurarea unei învăţări eficiente. Astfel educarea metacognitivă devine o problemă curriculară ce trebuie încadrată în preocupările privind formarea integrală a personalităţii elevului în general şi a formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în special. |
||||||
Cuvinte-cheie cogniţie, metacogniţie, cunoaştere, metacunoaştere, competenţa de cunoaştere ştiinţifică |
||||||
|