Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1098 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-30 11:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/96 (14) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (196) |
Management (1857) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica. Configuraţii teoretico-praxiologice ale motivaţiei pentru asigurarea calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 14-19. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.07:005.95/96 | |||||
Pag. 14-19 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează problema asigurării calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar prin îmbunătăţirea motivaţiei cadrelor didactice. Se prezintă rezultatele unui experiment scopul căruia a fost identificarea ierarhiei nevoilor profesionale ale cadrelor didactice din învăţământul pre-universitar. Pentru a îmbunătăţi nivelul de motivaţie a cadrelor didactice, se argumentează ierarhia de nevoi care, odată satisfăcute, vor contribui la realizarea educaţiei de calitate. |
|||||
Cuvinte-cheie calitatea educaţiei, motivaţie, managementul calităţii în educaţie, nevoi profesionale, satisfacţia profesională |
|||||
|