Configuraţii teoretico-praxiologice ale motivaţiei pentru asigurarea calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1098 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-30 11:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.95/96 (14)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (196)
Management (1857)
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Configuraţii teoretico-praxiologice ale motivaţiei pentru asigurarea calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 14-19. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470

Configuraţii teoretico-praxiologice ale motivaţiei pentru asigurarea calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar
CZU: 37.07:005.95/96

Pag. 14-19

Andriţchi Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013


Rezumat

Articolul abordează problema asigurării calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar prin îmbunătăţirea motivaţiei cadrelor didactice. Se prezintă rezultatele unui experiment scopul căruia a fost identificarea ierarhiei nevoilor profesionale ale cadrelor didactice din învăţământul pre-universitar. Pentru a îmbunătăţi nivelul de motivaţie a cadrelor didactice, se argumentează ierarhia de nevoi care, odată satisfăcute, vor contribui la realizarea educaţiei de calitate.

The article addresses the issue of quality assurance in pre-university education by improving teachers’ motivation. It presents the results of an experiment aimed to identify the hierarchy of professional needs of teachers in pre-university education. To improve the situation in the educational system a hierarchy of teachers’needs is advanced which, once met, will contribute to the achievement of qualitative education.

Cuvinte-cheie
calitatea educaţiei, motivaţie, managementul calităţii în educaţie, nevoi profesionale, satisfacţia profesională