Violenţa şcolară – posibilităţi de diminuare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1189 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 16:40
SM ISO690:2012
RACU, Igor. Violenţa şcolară – posibilităţi de diminuare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2013, nr. 32, pp. 63-68. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 32 / 2013 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Violenţa şcolară – posibilităţi de diminuare

Pag. 63-68

Racu Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013


Rezumat

This paper presents partial results of theoretical and experimental study on the problem of school violence. The forms of violence, the difference in manifestation depending gender (boys, girls) and age (elementary school, middle school and high school) are described. The main emphasis is put on describing the results of an experimental study that demonstrated the possibility of lowering formative school violence.

În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu experimental formativ orientat la diminuarea violenţei şcolare. Este efectuată analiza cantitativă şi calitativă a rezultatelor experimentului formativ şi experimentului de control realizate cu preadolescenţii contemporani. Materialele prezentate sunt o continuare a cercetărilor expuse în numărul precedent al revistei.

Cuvinte-cheie
violență, experiment de control, experiment formativ, violenţă în şcoală,

diminuarea violenței