Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1729 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 15:02 |
SM ISO690:2012 ENI, Ludmila. Dezvoltarea funcţiei verbale ale comunicării
la copiii cu deficienţe
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 4, pp. 83-94. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Funcţia verbală a comunicării copiilor cu deficienţe reprezintă o insuficienţă în dezvoltare. Dereglările vorbirii şi gradul de manifestare depind, în primul rând, de localizarea şi gravitatea afectării creierului şi sunt legate de insuficienţa activităţii obiectual-practice ale copiilor şi de limitarea contactelor sociale. Dezvoltarea vorbirii constituie o parte componentă
importantă a muncii instructiv-educative, realizându-se printr-un complex de metode şi procedee efective. Multe tulburări ale limbajului sunt o barieră în comunicare. Tulburările de
comunicare (chiar şi probleme simple), constituie primele semne de întrerupere a limbajului. Deoarece, în multe cazuri, copiii speciali prezintă un amestec de alte tulburări. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu defi cienţe, dezvoltare, limbaj, comunicare verbală |
||||||
|