Psihologul de familie în contextul educaţiei europene pentru cetăţenie activă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1414 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-07 01:06
SM ISO690:2012
GAVRIL JITARU, Oana. Psihologul de familie în contextul educaţiei europene pentru cetăţenie activă . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 3, pp. 16-22. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Psihologul de familie în contextul educaţiei europene pentru cetăţenie activă

Pag. 16-22

Gavril Jitaru Oana
 
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

In the context of European education and social policies promoting active citizenship is seen as a tool that supports democracy and social cohesion. Active citizenship is defined as „participation in civil society, community and / or political life, characterized by mutual respect and non-violence and in accordance with human rights and democracy. Family psychologist works with each family member and can stimulate specific mechanisms of action of each member and each age.

Cuvinte-cheie
psiholog de familie, educaţie, coeziune socială,

competitivitate socială, cetăţenie în schimbare