Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1402 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:23 |
SM ISO690:2012 CALUSCHI, Mariana. Învăţare transgeneraţională – implicaţii în educaţia familială
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 3, pp. 82-88. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
|
|||||
Pag. 82-88 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This paper elaborates of transgenerational perspective,a complement to social representation of family whose central core are three characteristics: generating positive attitudes, the
couple husband and wife united in love and harmony and fulfillment source. The family is seen as the holy union unique role essential in maintaining and affirming spirit in the world, ferment of psychophysical and spiritual growth and maturity of the child. |
|||||
Cuvinte-cheie reprezentare socială a familiei, familia unitate sfântă, învăţare transgeneraţională, comunicare transgeneraţională |
|||||
|