Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1571 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 13:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Asistenţa psihologică a copiilor cu dizabilităţi din sistemul educaţional
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2013, nr. 2, pp. 39-42. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 39-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pe fundalul schimbărilor profunde socio-economice, observăm un interes sporit din partea comunităţii educaţionale faţă de asistenţa psihologică a copiilor cu dizabilităţi din mediul educaţional obişnuit. Articolul în cauză reflectă importanţa dezvoltării serviciului de asistenţă psihologică în instituţiile de învăţământ preuniversitar pentru toţi copiii, inclusiv copiii cu dizabilităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie asistenţă psihologică, copii cu dizabilităţi, învăţământ preuniversitar |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cucer, A.V.</dc:creator> <dc:date>2013-08-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Pe fundalul schimbărilor profunde socio-economice, observăm un interes sporit din partea comunităţii educaţionale faţă de asistenţa psihologică a copiilor cu dizabilităţi din mediul educaţional obişnuit. Articolul în cauză reflectă importanţa dezvoltării serviciului de asistenţă psihologică în instituţiile de învăţământ preuniversitar pentru toţi copiii, inclusiv copiii cu dizabilităţi.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Amid the profound socio-economic changes, we can see an increased interest from the education community to psychological assistance for children with disabilities who are integrated into the regular school system. The article reflects the importance of developing a psychological assistance service in elementary, middle and high school for all children, including those with disabilities.</dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (2) 39-42</dc:source> <dc:subject>asistenţă psihologică</dc:subject> <dc:subject>copii cu dizabilităţi</dc:subject> <dc:subject>învăţământ preuniversitar</dc:subject> <dc:title>Asistenţa psihologică a copiilor cu dizabilităţi din sistemul educaţional </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>