Aplicarea marketingului în evaluarea morbidităţii dento orale a pacienţilor ce au solicitat servicii stomatologice în instituţiile private urbane
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
877 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-14 13:19
SM ISO690:2012
PANCENCO, Anatolie. Aplicarea marketingului în evaluarea morbidităţii dento orale a pacienţilor ce au solicitat servicii stomatologice în instituţiile private urbane. In: Medicina stomatologică , 2008, nr. 2(7), pp. 19-21. ISSN 1857-1328.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Medicina stomatologică
Numărul 2(7) / 2008 / ISSN 1857-1328

Aplicarea marketingului în evaluarea morbidităţii dento orale a pacienţilor ce au solicitat servicii stomatologice în instituţiile private urbane

Pag. 19-21

Pancenco Anatolie
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

În lucrare autorul descrie aplicarea marketingului în estimarea morbidităţii dento‑orale a pacienţilor ce au solicitat servicii stomatologice în instituţiile private urbane. Scopul acestei lucrări este de a evalua şi aborda în dinamică nivelul şi structura morbidităţii dento‑orale conform adresabilităţii populaţiei urbane a municipiului Chişinău în structurile medicale stomatologice private. Rezultatele acestui studiu vor servi drept reper pentru elaborarea strategiei de dezvoltare a serviciului stomatologic privat în Republica Moldova.

n the article the author describes objective market application in the process of death evaluation of patients with denture oral problems in the private town institutions. The objective of this work is to estimate and raise in dynamics the level and the structure of dietary oral death in the connection with people’s appeals in the private stomatolagical institutions of the Chishinau district.