Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
885 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-12-18 18:10 |
SM ISO690:2012 ТКАЧЕНКО, Виктория. Современная музыка в Республике молдова
с точки зрения арт-менеджмента
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2011, nr. 1-2(12-13), pp. 254-258. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 1-2(12-13) / 2011 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 254-258 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul “Muzica nouă din Republica Moldova sub aspectul managementului artistic” semnat de V. Tcacenco, dr., conf. univ. de la Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice, abordează aspectele manageriale ale festivalului internaţional “Zilele Muzicii Noi” care se organizează anual de Uniunea
Compozitorilor şi Muzicologilor. Autoarea formulează misiunea festivalului în cauză, analizează unele aspecte ce ţin de marketing, axându-se pe strategiile de program, dezvoltarea grupului-ţintă, comparând festivalul din Moldova cu “Două zile şi două nopţi de muzică nouă” din Odesa. Autoarea elaborează şi
nişte recomandări care pot contribui la dezvoltarea festivalului. Printre ele menţionăm: rebranding, atragerea noilor segmente ale publicului, revitalizarea unor iniţiative apărute în anii „90 (includerea în programe a mono-operelor, a muzicii electro-acoustice etc.). |
||||||
Cuvinte-cheie management artistic, management al festivalurilor, dezvoltarea auditoriului, grupul-ţintă, aspecte de marketing la festivalurile de muzică contemporană |
||||||
|