Discursul inovaţional în mass-media şi literatura de specialitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
915 51
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-18 21:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.895:338(478) (47)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2928)
SM ISO690:2012
DUCA, Daniela. Discursul inovaţional în mass-media şi literatura de specialitate. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2013, nr. 2(29), pp. 30-34. ISSN 1857-0461.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 2(29) / 2013 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Discursul inovaţional în mass-media şi literatura de specialitate
CZU: 001.895:338(478)

Pag. 30-34

Duca Daniela
 
Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Bibliometrics have been increasingly utilized for research and qualitative analysis of the literature in the past decade. The current study on innovation literature applied a number of bibliometric techniques to analyze the supply and demand of the literature in this area. This exercise lead to the identifi cation of the main topics in the innovation literature: innovation management, innovation technologies, open innovation, crowdsourcing, user-driven innovation, innovation and entrepreneurship and entrepreneurial education, the latter being among the most discussed in recent years. In mass-media the same patterns can be noticed. Moreover, the demand for these topics remained as great for the past decade.

În ultimii ani tehnicile bibliometrice sunt utilizate complementar cercetărilor şi analizelor calitative ale literaturii de specialitate. În studiul curent asupra literaturii inovaţionale au fost aplicate câteva dintre aceste tehnici pentru a analiza atât oferta cât şi cererea materialelor ştiinţifi ce la tema dată şi cele asociate ei. Acest exerciţiu a permis detectarea subiectelor principale în literatura inovaţională – managementul inovaţional, tehnologiile inovaţionale, open innovation, crowdsourcing, user-driven innovation, inovaţiile şi antreprenoriatul, inovaţiile corporative şi, printre cele mai recente, educaţia antreprenorială şi intraprenoriatul. În literatura populară se observă aceleaşi tendinţe, iar cererea pentru aceste teme a rămas la fel de înaltă în ultimii 10 ani.

Cuvinte-cheie
innovation, entrepreneurship,

innovation management