Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
825 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-12 18:44 |
SM ISO690:2012 ARSENE, Igor. Posibilităţile de formare a motivaţiei instructive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2009, nr. 3(3), pp. 70-76. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 3(3) / 2009 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
Pag. 70-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article represent the problem of student as personalitу with handicap choosing new methods for teaching. |
||||||
Cuvinte-cheie handicaps, physical education., educational process, personality |
||||||
|