Evaluarea proprietăţilor consumiste ale şampoanelor pentru copii produse de S.A. „Viorica Cosmetic”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
919 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-22 19:03
SM ISO690:2012
COBIRMAN, Galina. Evaluarea proprietăţilor consumiste ale şampoanelor pentru copii produse de S.A. „Viorica Cosmetic”. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 10, pp. 157-162. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1239

Evaluarea proprietăţilor consumiste ale şampoanelor pentru copii produse de S.A. „Viorica Cosmetic”

Pag. 157-162

Cobirman Galina
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The market of cosmetic products for children is one of the most difficult section. This is because the requirements are very severe and rigorous. The market of cosmetic products for children in Republic of Moldova should be thoroughly investigated according to normative-technical compliance documents and the consuming properties of the products.

Curăţenia şi îngrijirea pielii bebeluşilor, copiilor şi adolescenţilor a cunoscut o modificare de atitudine direct legată de nivelul de cultură şi de oferta generoasă a pieţei de produse cosmetice. Dacă până nu demult mama îşi îmbăia copilul folosind săpun de casă şi îl ungea cu ulei alimentar, femeia modernă apelează încă din primele zile de viaţă ale bebeluşului la şampon, săpun, spumant, creme şi pudre create special pentru această vârstă. Baia zilnică reflectă dragostea părintească şi grija pentru sănătate. Părinţii vor să cumpere cele mai bune şi sigure produse pentru copilul lor. Cercetarea în domeniul cosmetologiei copilului a lărgit mult gama sortimentală a produselor oferite.

Cuvinte-cheie
Market, requirement, document,

cosmetic product,

compliance

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Cobirman, G.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Evaluarea proprietăţilor consumiste ale şampoanelor pentru copii produse de S.A. „Viorica Cosmetic”</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2012</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-1239</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>Market</subject>
<subject>cosmetic product</subject>
<subject>requirement</subject>
<subject>compliance</subject>
<subject>document</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2012-02-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The market of cosmetic products for children is one of the most difficult section. This is because the requirements are very severe and rigorous. The market of cosmetic products for children in Republic of Moldova should be thoroughly investigated according to normative-technical compliance documents and the consuming properties of the products.</description>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Curăţenia şi îngrijirea pielii bebeluşilor, copiilor şi adolescenţilor a cunoscut o modificare de atitudine direct legată de nivelul de cultură şi de oferta generoasă a pieţei de produse cosmetice. Dacă până nu demult mama îşi îmbăia copilul folosind săpun de casă şi îl ungea cu ulei alimentar, femeia modernă apelează încă din primele zile de viaţă ale bebeluşului la şampon, săpun, spumant, creme şi pudre create special pentru această vârstă. Baia zilnică reflectă dragostea părintească şi grija pentru sănătate. Părinţii vor să cumpere cele mai bune şi sigure produse pentru copilul lor. Cercetarea în domeniul cosmetologiei copilului a lărgit mult gama sortimentală a produselor oferite.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>