Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 10:07 |
SM ISO690:2012 VOLOVOI, Galina. Oportunitatea abordării de marketing strategic a calităţii procesului didactic universitar. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 8, pp. 194-200. ISSN 1857-1239. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova | ||||||
Numărul 8 / 2011 / ISSN 1857-1239 | ||||||
|
||||||
Pag. 194-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Arguments inside problems in the quality management system and in the domain of higher education in the context of strategic management. Application: model of marketing and the service cycles structure implicated in educational service; and the needs of notion of competition in the education system; activity of adaptation to the global educational process. |
||||||
|