Evaluarea satisfacţiei clienţilor – Garanţie de asigurare a calităţii serviciilor educaţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
925 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 15:52
SM ISO690:2012
MUSTEAŢĂ, Simion, NACU, Angela. Evaluarea satisfacţiei clienţilor – Garanţie de asigurare a calităţii serviciilor educaţionale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 8, pp. 224-231. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 8 / 2011 / ISSN 1857-1239

Evaluarea satisfacţiei clienţilor – Garanţie de asigurare a calităţii serviciilor educaţionale

Pag. 224-231

Musteaţă Simion, Nacu Angela
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The notion of quality is multidimensional. According to international standards quality is the combination of traits and characteristics of entities which gives them the ability to meet specific needs. In higer education there could be mentioned three meanings of this notion: as a process, as the educational system as results.