Educaţia interculturală in societatea contemporană: Obiective şi dimensiuni
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1933 125
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 21:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.55+316.77:008 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (776)
Civilizație. Cultură. Progres (814)
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Educaţia interculturală in societatea contemporană: Obiective şi dimensiuni . In: Revista de Etnologie şi Culturologie, 2012, nr. 11-12, pp. 49-52. ISSN 1857-2049.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Etnologie şi Culturologie
Numărul 11-12 / 2012 / ISSN 1857-2049 /ISSNe 2537-6152

Educaţia interculturală in societatea contemporană: Obiective şi dimensiuni
CZU: 37.018.55+316.77:008

Pag. 49-52

Cerlat Raisa
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2013


Rezumat

Articolul dat contribuie la elucidarea semnificaţiei educaţiei interculturale, evidenţiind importanţa ei în societatea contemporană. Educaţia interculturală contribuie la stabilitatea societăţii, promovând egalitatea, respectul şi deschiderea spre comunicarea interculturală. Sunt analizate obiectivele şi dimensiunile educaţiei interculturale, menţionându-se importanţa caracterului constant al formării competenţelor interculturale.

В статье освещается проблема межкультурного образования, его значимость для современного общества. Межкультурное образование способствует стабильности общества, уважению и открытости к межкультурному общению. Анализируются цели и направления межкультурного образования, отмечается важность постоянного формирования межкультурной компетентности.

The article elucidates the significance of intercultural education, highlighting its importance in contemporary society. Intercultural education contributes to the stability of the society and promoting equality, respect and openness to intercultural communication. It analyzes the directions and objectives of intercultural education, mentioning the importance of constant formation of the intercultural competence.

Cuvinte-cheie
cultură, educaţie interculturală, competenţe interculturale, educaţie multiculturală, diversitate culturală