Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1862 226 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:48 |
SM ISO690:2012 PORUBIN, Lilia. Dezvoltarea gandirii critice şi gandirii creative prin metode de tip interactiv
. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2012, nr. 11, pp. 278-285. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 11 / 2012 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 278-285 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă stadiul actual al procesului de învăţământ în Republica Moldova, sunt menţionate şi reformele realizate după aderarea Moldovei la Procesul de la Bologna şi se analizează nevoile societăţii moderne a Republicii Moldova în utilizarea metodelor interactive de predare-învăţare, în scopul de a dezvolta gândirea critică şi creativă în învăţămîntul superior. Autoarea îşi propune să descrie beneficiile metodelor interactive şi face recomandări pentru îmbunătăţirea pregătirii viitorilor specialişti în domeniul limbilor străine. Se menţionează şi modalităţile de dezvoltare a capacităţilor pentru crearea de noi idei şi abordări creative. Autoarea face un rezumat al ideilor referitoare la capacităţile de gândire critică şi creativă. În acelaşi timp, contribuţia cercetătorilor cei mai avizaţi din domeniu este prezentată. |
||||||
Cuvinte-cheie metode interactive, gândire critică, gândire creativă, procesul de la Bologna, societate modernă a Moldovei |
||||||
|