Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1433 111
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 06:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.32 (20)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Activități manageriale (431)
SM ISO690:2012
GALEMBA, Stela. Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 52-58. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470

Performanţa organizaţională – direcţie strategică a instituţiei de învăţământ
CZU: 37.07:005.32

Pag. 52-58

Galemba Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Articolul abordează problematica performanţelor organizaţionale ca direcţie strategică a instituţiei de învăţământ. Se precizează delimitările noţionale ale performanţei şi ale măsurării performanţei, se deduc criteriile performanţei, se explică semnificaţia managerială a Sistemului de Evaluare şi Monitorizare a Performanţei Organizaţionale (SEMPO), se avansează performanţele-cheie pentru domeniile prioritare de activitate, spre care trebuie să tindă/este oportun să le atingă orice instituţie de învăţământ preuniversitar.

The article addresses the issue of organizational performance as a strategic direction of the educational institution. It specifies the conceptual delimitations of performance and performance measurement; deduces the performance criteria; explains the managerial meaning of the Organizational Performance Evaluation and Monitoring System; advances the key-performance for the activity priority areas which any pre-university educational institution should lead twards / is appropriate to achieve.

Cuvinte-cheie
performanţa organizaţională, efectivitate, eficienţă