Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1070 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-21 16:11 |
SM ISO690:2012 LUCA, Florin Alexandru. Reframing – power vector in business communication. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 130-132. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adesea, comunicarea este considerată un simplu schimb de mesaje verbale. În realitate, comunicarea este un proces
complex şi dinamic, desfăşurat pe planuri şi canale multiple. Atunci când decodificăm mesajul cuiva, o facem prin filtrele personale active în acel moment, răspunsul la mesaj fiind determinat de răspunsul intern pe care decodificarea lui l-a prilejuit în intercorelaţie cu filtrele folosite. Reîncadrarea este esenţiala în a învăţa cum să comunicăm cu noi şi cu ceilalţi. La nivel personal, reprezintă modul în care ataşăm un sens evenimentelor. La nivel de afaceri este unul dintre cele mai eficiente instrumente de comunicare disponibile. |
||||||
|