Reframing – power vector in business communication
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1070 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-21 16:11
SM ISO690:2012
LUCA, Florin Alexandru. Reframing – power vector in business communication. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 130-132. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Reframing – power vector in business communication

Pag. 130-132

Luca Florin Alexandru
 
Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi“, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Adesea, comunicarea este considerată un simplu schimb de mesaje verbale. În realitate, comunicarea este un proces complex şi dinamic, desfăşurat pe planuri şi canale multiple. Atunci când decodificăm mesajul cuiva, o facem prin filtrele personale active în acel moment, răspunsul la mesaj fiind determinat de răspunsul intern pe care decodificarea lui l-a prilejuit în intercorelaţie cu filtrele folosite. Reîncadrarea este esenţiala în a învăţa cum să comunicăm cu noi şi cu ceilalţi. La nivel personal, reprezintă modul în care ataşăm un sens evenimentelor. La nivel de afaceri este unul dintre cele mai eficiente instrumente de comunicare disponibile.