Conceptele metodologie/metodică/metodologie specială: interpretare retrospectivă.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
996 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-03 16:50
SM ISO690:2012
ROTARU, Maria. Conceptele metodologie/metodică/metodologie specială: interpretare retrospectivă.. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 29, pp. 6-16. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 29 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Conceptele metodologie/metodică/metodologie specială: interpretare retrospectivă.

Pag. 6-16

Rotaru Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The article examines the evolution of concepts and the way of interpreting the general pedagogical and specialized literature. The semantic content of terms is revealed, the scientific connotation is gained in time and aproved through practical training. With reference to well-know names in the domain, it is specified the role of special methodology, consisting in the necessity to train students with special educational needs.

Articolul analizează evoluția conceptelor și modul de interpretare în literatura pedagogică generală și de specialitate. Este dezvăluit conținutul semantic al termenilor și conotația științifică dobândită în timp și aprobată de practica instruirii. Cu trimitere la nume notorii din domeniu, este specificat rolul metodologiei speciale, constituite din necesitatea instruirii elevilor cu cerințe educaționale speciale.

Cuvinte-cheie
metodologie, activitate didactică, metodică, instruire, proces de învățământ