Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
918 80 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.75+376.1 (1) |
Psihologie (3362) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Virginia. Particularităţile mecanismelor integrării sistemelor senzoriale la copiii cu dizabilităţi. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 4(36), pp. 11-19. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(36) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.75+376.1 | ||||||
Pag. 11-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul scoate în evidenţă problema mecanismelor integrării sistemelor senzoriale la copiii cu dizabilităţi. Cercetarea sistemelor de relaţii senzoriale s-a realizat prin aplicarea unui set de probe care identifică procesul de analiză şi sinteză a informaţiei pe diferite căi cu determinarea relaţiilor acustico-motrice, acustico-optice etc. Identificarea lacunelor la nivelul relaţiilor sistemelor senzoriale ar permite aplicarea mecanismelor de compensare prin intermediul tehnologiilor psihopedagogice care ar asigura integrarea socială şi şcolară a copiilor cu dizabilităţi. |
||||||
|