Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
949 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 17:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.32 (20) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197) |
Activități manageriale (431) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Valentina. Cadrul praxiologic de eficientizare a managementului instituţional prin prisma diagnosticării pedagogice. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 4(36), pp. 63-69. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(36) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.32 | ||||||
Pag. 63-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se argumentează necesitatea de conceptualizare, conştientizare şi convingere a diagnosticării pedagogice ca o formă deosebită de cunoaştere în asigurarea demersului perfecţionării şcolii prin producere de schimbare din cultură la nivel organizaţional, didactic, instructiv, ţinând cont de condiţii şi diverşi factori, utilizând modele şi tehnici eficiente de diagnosticare în sistemul metodologico-managerial prezentat, conceput drept cadru axiomatic operaţional, care unifică eforturile managementului instituţional şi eficientizează acţiunile întreprinse. |
||||||
|