Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1182 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 03:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 BUTNARU (SANDACHE), Cristina. Formarea continuă a cadrelor didactice între utilitate, rutină şi inovaţie. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 3(35), pp. 51-55. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(35) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 51-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul articolului vizualizează formarea continuă a cadrelor didactice ca orice altă ipostază a educaţiei adulţilor, însă acest proces trebuie supus, periodic, unor analize diagnostice şi predictive, dat fiind că societatea surprinde, deseori, prin viteză de evoluţie, prin crearea unor contexte interumane inedite şi prin lărgirea sferei de comunicare în toate formele. De aceea, centrul de interes este marcat de dezvoltarea tehnologiilor, care a condus la formularea sintagmei ,,societate a cunoaşterii”, ce amprentează orice domeniu de activitate. Până la producerea unui nou val de evoluţie, e-learning şi blended-learning par a avea forţa adaptativă necesară întâmpinării cu succes a provocărilor profesionale pe care le întâlnesc cadrele didactice. |
||||||
|