Evaluarea competenţelor profesionale ale cadrelor didactice preuniversitare prin implementarea TIC
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
821 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-13 15:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136:004 (3)
Educație (14220)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
ISAC, Ştefania. Evaluarea competenţelor profesionale ale cadrelor didactice preuniversitare prin implementarea TIC. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 57-65. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Evaluarea competenţelor profesionale ale cadrelor didactice preuniversitare prin implementarea TIC
CZU: 371.136:004

Pag. 57-65

Isac Ştefania
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Obiectivele prioritare ale sistemului educaţional în domeniul politicilor publice cu referire la formarea competenţelor şi aptitudinilor necesare pentru socializare şi „formarea abilităţilor de integrare pe piaţa forţei de muncă şi realizarea carierei profesionale” trebuie să „asigure condiţiile care îi sprijină în mod adecvat pe profesori şi formatori pentru a răspunde provocărilor societăţii cunoaşterii, inclusiv prin pregătirea iniţială şi la locul de muncă, în perspectiva învăţării permanente”[1]

The main objectives of the educational system in public policy with regard to skills training and skills necessary for socialization and “the training skills on labor market integration and career achievement” must „provide the conditions which adequately support teachers and trainers to meet the challenges of the society, including initial training and work in a lifelong learning perspective “[1]