Educaţia adulţilor în contextul educaţiei permanente – dificultăţi şi răspunsuri psihopedagogice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1257 145
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 09:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7.015.3 (6)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
BUTNARU (SANDACHE), Cristina. Educaţia adulţilor în contextul educaţiei permanente – dificultăţi şi răspunsuri psihopedagogice. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 66-70. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Educaţia adulţilor în contextul educaţiei permanente – dificultăţi şi răspunsuri psihopedagogice
CZU: 374.7.015.3

Pag. 66-70

Butnaru (Sandache) Cristina
 
Colegiul Pedagogic Naţional „Ştefan cel Mare”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Educaţia adulţilor constituie o etapă importantă a educaţiei permanente, atât din perspectiva dezvoltării personale, cât şi a dezvoltării sociale. Însă la vârsta adultă pot să apară probleme de receptare a situaţiilor cu caracter educaţional, fie că acestea se desfăşoară în mediu formal, nonformal sau informal. În vederea motivării adulţilor pentu a-şi continua demersurile educative, este necesară o riguroasă analiză a nevoilor de dezvoltare profesională sau personală, care să conducă la adaptarea învăţării în funcţie de caracteristicile psihopedagogice ale vârstei.

Adult education is an important stage in continuing education, both in terms of personal growth and social development. But adulthood may occur reception problems of educational situations, whether they operate in the formal environment, non-formal or informal. In order to motivate adults to continue their efforts for proper education, are necessary rigorous analysis for the professional or personal development needs, leading to learning adjustment functions pedagogical features of age.