Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1102 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 11:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:316.614 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Psihologie socială (979) |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Abordări ale socializării copiilor de vârstă timpurie. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 1(33), pp. 3-12. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(33) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:316.614 | ||||||
Pag. 3-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Principala modalitate prin care societatea îşi reînnoieşte treptat condiţiile propriei sale existenţe este educaţia, or educaţia prin însăşi esenţa ei este o acţiune de formare a fiinţei sociale. Obiectivul fundamental al educaţiei ca proces de socializare este formarea, modelarea fiinţei umane în concordanţă cu necesităţile societăţii. Promovând ideea că individul uman se naşte asocial, autoarea susţine că el treptat devine „actor social” în procesul când învaţă să participe la viaţa societăţii sale prin conlucrarea şi influenţa unui parteneriat sistemic între familie, grădiniţă, şcoală şi comunitate. |
||||||
|