Model de învăţare eficientă a matematicii prin intermediul metodelor activ-participative (MAP)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1112 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 15:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (61)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Matematică (1642)
SM ISO690:2012
BRĂDULEAC, Iraida. Model de învăţare eficientă a matematicii prin intermediul metodelor activ-participative (MAP). In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 4, pp. 73-77. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2011 / ISSN 1811-5470

Model de învăţare eficientă a matematicii prin intermediul metodelor activ-participative (MAP)
CZU: 37.02:51

Pag. 73-77

Brăduleac Iraida
 
Necunoscută, Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Matematica are un pronunţat caracter aplicativ, cu impact pozitiv şi imediat asupra personalităţii elevului. În cadrul investigaţiei noastre am utilizat acele metode şi procedee didactice care facilitează participarea conştientă şi activă a elevului la învăţare, îndeosebi metode active (clasice şi moderne) destinate implicării directe a elevului în demersul didactic.

Effective learning is one of the major orientations of educational theory and practice in this century. Since mathematics has a strong applied with imediate positive impact on student’s personality, in our investigation we used those methods and procedures that facilitate active student participationand awareness in learning, especially active methods (clasical and modern) for direct involvement the student in teaching approach.