Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
869 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 21:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (831) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Etape vectoriale în cercetarea problemelor educaţiei preşcolare. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 47-52. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 47-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema educaţiei copiilor preşcolari pe parcursul anilor a fost şi este în atenţia Ministerului Educaţiei. În acest scop s-au efectuat diverse cercetări. Începând cu anii 1980 în institut a fost înfiinţat laboratorul Educaţie Preşcolară. Cercetătorii din laborator au abordat în fond problema pregătirii preşcolarilor către şcoală. Au fost elaborate: Curriculumul Preşcolar, materiale didactice pentru copii, ghiduri metodice, lucrări pentru cadrele didactice, profesori universitari şi studenţi. |
||||||
|