Etape vectoriale în cercetarea problemelor educaţiei preşcolare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
869 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 21:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (831)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Etape vectoriale în cercetarea problemelor educaţiei preşcolare. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 47-52. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470

Etape vectoriale în cercetarea problemelor educaţiei preşcolare
CZU: 373.2

Pag. 47-52

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Problema educaţiei copiilor preşcolari pe parcursul anilor a fost şi este în atenţia Ministerului Educaţiei. În acest scop s-au efectuat diverse cercetări. Începând cu anii 1980 în institut a fost înfiinţat laboratorul Educaţie Preşcolară. Cercetătorii din laborator au abordat în fond problema pregătirii preşcolarilor către şcoală. Au fost elaborate: Curriculumul Preşcolar, materiale didactice pentru copii, ghiduri metodice, lucrări pentru cadrele didactice, profesori universitari şi studenţi.

The problem of education pre-school children over the years has always been the attention of the Ministry of Education. To this end various researches have been conducted. Since 1980 the Institute was set up laboratory preschool education. Laboratory researchers have addressed the problem preschoolers prepare for school. Were developed: Preschool Curriculum, teaching materials for children, methodological guides, works for teachers, professors and students.