Dezvoltarea teoriilor educaţionale în învăţământul preuniversitar din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
712 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 14:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.01(478) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Dezvoltarea teoriilor educaţionale în învăţământul preuniversitar din Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 39-46. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470

Dezvoltarea teoriilor educaţionale în învăţământul preuniversitar din Republica Moldova
CZU: 373.01(478)

Pag. 39-46

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Articolul de faţă reprezintă un demers de reactualizare a semnificaţiei câtorva dintre marile teorii educaţionale care au stat la baza reformării învăţământului preuniversitar din Republica Moldova. Totodată, articolul evidenţiază unele perspective de dezvoltare continuă a conceptelor şi teoriilor respective în vederea aprofundării reformei la nivel de curriculum şi practică educaţională.

L’article reprezente une demarche de reactualisation de la signification de grandes theories educationnels qui ont contribue a la reforme de l’ enseignement preuniversitaire de la R. Moldova. En meme temps, l’ article presente les directions possibles du developpement continu des concepts et des theories respectives dans le curriculum et dans la pratique educationnele.