Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 14:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.01(478) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Dezvoltarea teoriilor educaţionale în învăţământul preuniversitar din Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 39-46. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.01(478) | ||||||
Pag. 39-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă reprezintă un demers de reactualizare a semnificaţiei câtorva dintre marile teorii educaţionale care au stat la baza reformării învăţământului preuniversitar din Republica Moldova. Totodată, articolul evidenţiază unele perspective de dezvoltare continuă a conceptelor şi teoriilor respective în vederea aprofundării reformei la nivel de curriculum şi practică educaţională. |
||||||
|