Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1568 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, ROGOJINĂ, Didina, SILISTRARU, Nicolae, PÂSLARU, Vlad, CALLO, Tatiana, AFANAS, Aliona, SPÎNU, Lilia, CHICU, Valentina, SOLOVEI, Rodica, VOLCOV, Valeriu, RABACU, Ion, CLICHICI, Veronica. Educaţia pentru schimbare din perspectivă axiologică. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 22-28. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 22-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă principalele rezultate teoretice şi practice obţinute de colaboratorii sectorului Teoria Educaţiei al Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei în cadrul proiectului instituţional „Educaţie pentru schimbare din perspectivă axiologică” ce s-a derulat în anii 2006-2010. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Hadîrcă, M.I.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Rogojină, D.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Silistraru, N.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Pâslaru, V.M.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Callo, T.M.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Afanas, A.N.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Spînu, L.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Chicu, V.G.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Solovei, R.S.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Volcov, V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Rabacu, I.D.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Clichici, V.V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Educaţia pentru schimbare din perspectivă axiologică</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2011</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.013.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2011-01-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul reflectă principalele rezultate teoretice şi practice obţinute de colaboratorii sectorului Teoria Educaţiei al Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei în cadrul proiectului instituţional „Educaţie pentru schimbare din perspectivă axiologică” ce s-a derulat în anii 2006-2010.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article reflects the main theoretical and practical results obtained by the staff of sector Theory of Education of Institute of Education Sciences within the institutional project „Education for change from axiological perspective” which took place in 2006-2010.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>