Developing Critical Reading Skills at the English Lessons: Drawing Inferences
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1074 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-11 19:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111+37.037 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
MIŞENINA, Nadejda, CIOBANU, Viorica. Developing Critical Reading Skills at the English Lessons: Drawing Inferences. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 104-108. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470

Developing Critical Reading Skills at the English Lessons: Drawing Inferences
CZU: 37.02:811.111+37.037

Pag. 104-108

Mişenina Nadejda, Ciobanu Viorica
 
Liceul Teoretic „D. Cantemir”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul propus reflectă aspecte de dezvoltare a abilităţilor de gândire critică în procesul lecturii la orele de limbă engleză. Obiectivul propus este să demonstrăm necesitatea implicării elevilor în activităţi de lectură critică, lucru esenţial în scopul dezvoltării la elevi a capacităţilor de a gândi critic şi independent, a procesa corect mesajul textului, a face inferenţe valide în baza materialului factologic.

Articolul propus reflectă aspecte de dezvoltare a abilităţilor de gândire critică în procesul lecturii la orele de limbă engleză. Obiectivul propus este să demonstrăm necesitatea implicării elevilor în activităţi de lectură critică, lucru esenţial în scopul dezvoltării la elevi a capacităţilor de a gândi critic şi independent, a procesa corect mesajul textului, a face inferenţe valide în baza materialului factologic.