Analiza funcţiei vânzări şi marketing în industria de panificaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
784 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:664.68 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Brutărie. Pâine. Produse de panificaţie (72)
SM ISO690:2012
OLEINIUC, Maria, GORELOVA, Elena. Analiza funcţiei vânzări şi marketing în industria de panificaţie. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 2, pp. 143-146. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-4130

Analiza funcţiei vânzări şi marketing în industria de panificaţie
CZU: 339.138:664.68

Pag. 143-146

Oleiniuc Maria, Gorelova Elena
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În viziunea noastră, întreprinderile de panificaţie din Republica Moldova, confruntându-se cu pieţe din ce în ce mai competitive şi cu consumatori tot mai exigenţi, trebuie să găsească noi metode de a dobândi avantaje competitive şi de a mări vânzările.

In our view, the bakery industry in the Republic of Moldova, facing increasingly competitive markets and increasingly demanding consumers, should find new ways to gain competitive advantages and to increase the sales.

Cuvinte-cheie
vânzări, stoc, indicele preţurilor,

produse de patiserie