Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
925 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 21:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947:159.922.7 (1)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, MAXIMCIUC, Victoria. Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 48-54. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Formarea reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică
CZU: 159.947:159.922.7

Pag. 48-54

Bucun Nicolae1, Maximciuc Victoria2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

În lucrare sunt prezentate modelele psihopedagogice de dezvoltare a reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltare. Modelele implementate au dezvoltat reglarea emoţional-volitivă prin valorificarea perceperii emoţionale, categorizării şi diferenţierii emoţionale, reglării volitive şi autoreglării conştiente.

The paper presents the pedagogical models for regulating the development of children with emotional-volitional development restraint. Emotional adjustment models were developed, implemented by exploiting volitional emotional perception, categorization and differentiation of emotional adjustment and self-regulation volitional conscious.