Calitatea produselor ca factor economic şi social al dezvoltării legumiculturii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
860 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 18:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.6:633/635 (1)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1497)
Cultura plantelor de câmp (1495)
Cultura fructelor (4412)
Plante de grădină. Grădinărit (8007)
SM ISO690:2012
MOVILEANU, Veronica. Calitatea produselor ca factor economic şi social al dezvoltării legumiculturii. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 1, pp. 59-65. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1857-4130

Calitatea produselor ca factor economic şi social al dezvoltării legumiculturii
CZU: 338.439.6:633/635

Pag. 59-65

Movileanu Veronica
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Calitatea produselor si problemele legate de realizarea acesteia i-a preocupat pe oameni cu mult timp în urmă. După unii autori, cuvântul “calitate” sau “qualitas” îsi are originea în latinescul “qualis” care are înţelesul de „fel de a fi”. În literatura de specialitate, după unii autori, calitatea produselor este considerată: satisfacerea unei necesităţi; gradul de satisfacere a consumatorului; ansamblul mijloacelor pentru realizarea unui produs viabil; un cost mai mic pentru o utilizare dată.

Product quality and the problems related to its implementation have preoccupied people long time ago. According to some authors, the word "quality" or "qualitas" has its origin in Latin “qualis” which has the same meaning to be. In the literature, according to some authors, product quality is considered: to satisfy a need, the degree of satisfying the customer, all means to achieve a viable product, a lower cost for a given use.

Cuvinte-cheie
Calitatea produselor, importanţa economică, valorificarea producţiei