Factori emergenţi inovaţiilor în contextul unui ritm accelerat al globalizării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1536 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-09 16:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.9 (438)
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (433)
SM ISO690:2012
STRATAN, Alexandru, ANASTASE, Ileana. Factori emergenţi inovaţiilor în contextul unui ritm accelerat al globalizării. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 1, pp. 26-30. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1857-4130

Factori emergenţi inovaţiilor în contextul unui ritm accelerat al globalizării
CZU: 339.9

Pag. 26-30

Stratan Alexandru, Anastase Ileana
 
Institutul de Economie, Finanţe şi Statistică al AŞM
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Diferenţele dintre pieţele naţionale sunt reduse, cererea şi oferta sunt exprimate la nivel global. Având în vedere aceste condiţii, globalizarea afacerilor este un proces cuprinzător impus de necesitate. Firmele multinaţionale decid cu privire la poziţionarea producţiei, din punct de vedere al raţionalizării la nivel global. Lucrarea elucidează factorii care au o influenţă foarte importantă asupra procesului de dezvoltare a noilor produse. Este interesant faptul că unii factori au influenţă ambivalentă (atât sporesc cât şi scad procesul dezvoltării produselor noi).

The differences between the national markets are reduced; supply and demand are expressed at global level. Given these conditions, business globalization is a process imposed by overall necessity. Multinational firms decide upon the production positioning, rationalizing in terms of global framework. The paper presents the factors which have a very important influence over the new product development process. It is interesting that some factors have ambivalence influence (both increase and decrease the process of developing new products).

Cuvinte-cheie
globalizare, cerere, ofertă,

factori emergenţi