Comerţul extern al uniunii europene cu produse culturale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
918 32
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-17 22:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.54:061.1EU (3)
Comerț exterior. Comerț internațional (385)
Organizații guvernamentale și tipuri de cooperare (406)
SM ISO690:2012
POPA, Eugen. Comerţul extern al uniunii europene cu produse culturale. In: Economie şi Sociologie, 2012, nr. 2, pp. 167-172. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2012 / ISSN 1857-4130

Comerţul extern al uniunii europene cu produse culturale
CZU: 339.54:061.1EU

Pag. 167-172

Popa Eugen
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Comerţul cu produse culturale reprezintă unul din sectoarele economiei ce nu poate fi cuprins în totalitate de metodele tradiţionale de măsurare a fenomenelor economice. În general, desfăşurarea lui pare să urmeze tendinţele comerţului extern cu bunuri al Uniunii Europene. Totuşi, în ultimii există o tendinţă de scădere a volumelor comerţului cu produse culturale, în general, şi a ratei de import/export, în particular, care pare să reflecte efectele negative ale crizei economice mondiale la nivelul sectorului cultural.

The trade with cultural goods is one of the economics’ branch that can’t be covered by the traditional methods of economic research. Generally, its progress seems to follow the external goods trade tendencies up to some limits. However, there is a decreasing trend of the trade with cultural goods in general and an import/export ratio decrease in particular, which seem to be the effect of the Global economic crisis on the Cultural area.

Cuvinte-cheie
comerţ,

bun cultural, statistică culturală, piaţă culturală