Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
836 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-10 23:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.5:637.5(439) (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504) |
Produse ale animalelor domestice (de curte) și de vânat (304) |
SM ISO690:2012 SZAKACS, Zsolt, GUTH, Laszlo, VASA, Laszlo. Caracteristicile de consum ale produselor din carne de marcă în Ungaria – abordarea din punct de vedere al lantului valoric. In: Economie şi Sociologie, 2012, nr. 2, pp. 9-16. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 2 / 2012 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.5:637.5(439) | ||||||
Pag. 9-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Marca si problemele sale strategice, ambele fiind
teoretic clasate in arii separate, reprezinta o parte decisiva
in comportamentul consumatorului si in comunicarea de
marketing, fapt ce dezvaluie o relatie interesanta. Utilizind
cercetarile noastre anterioare, abordam acele baze care fot
fi punctul de pornire pentru "constructie" si cu ajutorul
acestuia, poate fi estimata valoarea adaugata a brandingului.
incepind cu un impact major asupra ofertei, au fost
investigate consumurile. Pe parcursul ultimilor 25 de ani de
schimbari socio-economice, s-au simtit efecte sporite in
productia de carne, procesarea si consumul. Cu standarde
adecvate, informatii, supraveghere din partea unei surse de
incredere, utilizatorul sau consumatorul primesc un produs
de o calitate inalta (in zonele rurale, de obicei se consuma
propriul produs sau sau se procura de la piata de la un
vinzator bine-cunoscut). Produsele straine sau de origine
necunoscuta: aici exista cel mai mare risc, deoarece in
multe hipermarket-uri, sau centre comerciale mari se
intimpla mai multe abuzuri, re-etichetari, nu este furnizata
informatia necesara. Valorile s-au schimbat in ultimul
deceniu si foarte des au dus la tendinte nutritive
contradictorii si discordante, care au afectat categoriile de
valori ce joaca un rol decisiv in comportamentul
consumatorului. Consideratiile etice si de sanatate, timpul si
placerea sunt printre cele mai importante valori. |
||||||
Cuvinte-cheie Carne de marca, comunicare de marketing, comportamentul consumatorului |
||||||
|