Valorificarea potenţialului creative al întreprinderii în formarea unei organizaţii inovaţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
877 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 19:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.895:334.7(478) (3)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975)
SM ISO690:2012
ŢURCANU, Cristina. Valorificarea potenţialului creative al întreprinderii în formarea unei organizaţii inovaţionale. In: Economie şi Sociologie, 2011, nr. 4, pp. 102-106. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 4 / 2011 / ISSN 1857-4130

Valorificarea potenţialului creative al întreprinderii în formarea unei organizaţii inovaţionale
CZU: 001.895:334.7(478)

Pag. 102-106

Ţurcanu Cristina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

O întreprindere nu poate avea performanţe mari, dacă nu-şi instituie o organizare care ar permite interacţiunii potenţialului creativ cu cel inovaţional. Astfel, organizaţia se transformă dintr-o întreprindere orientată spre piaţă la una inovaţională. Organizaţia inovaţională reprezintă un sistem complex, care implică pe fiecare în organizarea, dezvoltarea şi implementarea noilor idei pentru atingerea scopurilor. Această implicare include toţi angajaţii, de la directori executivi la simpli muncitori. Organizaţia care tinde spre a deveni inovatoare, trebuie să-şi exploreze la maxim potenţialul creativ existent.

Cuvinte-cheie
creativitate, inovare, potenţial creativ,

organizaţie inovaţională, climat inovaţional