Oferta culturală a Televiziunii publice Moldova 1
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
874 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 18:18
SM ISO690:2012
PARFENTIEV, Boris. Oferta culturală a Televiziunii publice Moldova 1. In: La Francopolyphonie, 2012, nr. 2(7), pp. 129-134. ISSN 1857-1883.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
La Francopolyphonie
Numărul 2(7) / 2012 / ISSN 1857-1883

Oferta culturală a Televiziunii publice Moldova 1

Pag. 129-134

Parfentiev Boris
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2013


Rezumat

The study is elaborating and providing some requirements to reflect cultural themes in the public broadcasting programs. The analysis of the cultural offer of Television Moldova 1 is accomplished. It comes to the not-so-distant history of institution and concludes that several cycles of cultural programs have been unfairly forgotten. However, the role to spread the culture by television channel is hard to underestimate. The television exceeds by quantity in terms of dissemination of values all traditional institutions - including the film, theater and concert activities.

Studiul vine să elaboreze şi să prezinte unele rigori faţă de reflectarea tematicii culturale în cadrul programelor instituţiei publice audiovizuale. Se întreprinde o analiză a ofertei culturale a Televiziunii Publice Moldova 1. Se face un recurs la istoria nu prea recentă a instituţiei şi se ajunge la concluzia că mai multe cicluri de emisiuni culturale au fost date uitării pe nedrept. Însă, rolul de difuzor de cultură al canalului de televiziune este greu de supraapreciat. Televiziunea depăşeşte cantitativ la capitolul difuzare toate instituţiile tradiţionale de spectacol – inclusiv domeniul filmului, teatrului, al activităţii concertistice.

Cuvinte-cheie
televiziune publică, programe culturale, teatrul TV,

politici editoriale, cultura naţională