L’enjeu didactique de la communication interculturelle dans l’enseignement/apprentissage du FLE
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1299 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 20:28
SM ISO690:2012
SAVA, Anastasia. L’enjeu didactique de la communication interculturelle dans l’enseignement/apprentissage du FLE. In: La Francopolyphonie, 2012, nr. 2(7), pp. 314-321. ISSN 1857-1883.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
La Francopolyphonie
Numărul 2(7) / 2012 / ISSN 1857-1883

L’enjeu didactique de la communication interculturelle dans l’enseignement/apprentissage du FLE

Pag. 314-321

Sava Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

Communication is the essence of human relationships. Human communication is an active process of identifying establishing and maintaining social contacts. It is present in all areas of live, also in education, which is manifested as a particular form and personalized learning. Didactic approach to the concept of intercultural communication competence focuses on the study of intercultural communication between people of different nationalities, all communications between individuals study, because every human being wearing a different cultural baggage. It is impossible to developed communicative competence in French language classes, foreign language (FLE) without knowing the culture and the specific target language. Globalization is a driving force for teaching of languages and cultures in particular. Intercultural approach is part of general skills that the learner must acquire, as defined by the Common European Framework of Reference for Languages.

Comunicarea este esenţa relaţiilor interumane. Comunicarea umană este un proces activ de identificare, stabilire şi menţinere a contactelor sociale. Ea este prezentă în toate domeniile vieţii, deasemenea în domeniul educaţiei, unde se manifestă ca o formă particulară şi personalizată a învţării. Abordarea didactică a conceptului de competenţă de comunicare interculturală se concentrează pe comunicarea interculturală ca studiul de comunicare între oameni de diferite naţionalităţi, studiu a tuturor comunicărilor interindividuale, deoarece fiecare fiinţă umană poartă un bagaj cultural diferit. Or, este imposibil să se dezvolte competenţa de comunicare la orele de limbă franceză, limbă străină (FLE) fără a cunoaşte cultura şi specificul limbei-ţintă. Fenomenul globalizării este o forţă motrice pnetru predarea de limbi şi culturi, în special. Abordarea interculturală face parte din competenţele generale pe care cel ce învaţă trebuie să le achiziţioneze, aşa cum sunt definite de Cadrul European Comun de Referinţă pentru Limbi.

Cuvinte-cheie
intercultural communication, teaching approach, teaching/ learning,

FLE.