Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1023 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-20 15:37
SM ISO690:2012
TUMURUC, Olga, PANCIUC, Liliana. Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2010, nr. 2(11), pp. 542-547. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(11) / 2010 / ISSN 1857-1719

Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz

Pag. 542-547

Tumuruc Olga, Panciuc Liliana
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2013


Rezumat

The course of English for medical purposes is always characterized by a search for more effective ways of teaching. When designing a lecture it is important to bear in mind that the ultimate objective is to help students to learn as efficiently as possible. Modern methodology puts learners autonomy as one of its basic postulates. Case study is one of the teaching methods which enable the student to become more effective and independent learners of English.

Cursul de predare a limbii engleze cu scopuri medicale întotdeauna s-a caracterizat prin cercetarea celor mai eficiente căi de instruire. În timp ce proiectam o lecţie este important să ţinem cont de faptul că obiectivul final este de a ajuta studenţii să înveţe în modul cel mai eficient posibil. Metodologia modernă desemnează printre postulatele sale de bază, autonomia studentului în procesul de învăţare.

Cuvinte-cheie
studiu de caz,

metodă, metodologie